poniedziałek, 9 czerwca 2014

I have been all over the world - Looking for you!


I have been all over the world - Looking for you!

Byłem na całym świecie - Patrząc na Ciebie.
Historia dziwna, poplątana, mieszanina wybuchowości, sentymentu i delikatności w jednym. Nie wiem co mi z tego wyjdzie, nie wiem jak to zrobię, ale chcę aby czytało się wam dobrze i byście chociaż przez chwile wspominali to opowiadanie :). Jestem Melania/Mel jak tam chcecie xD. Mam 17 lat i przybyłam tu na blogspota. Od razu chcę zaznaczyć, że ta historia nie będzie tylko o Violettcie, raptem pojawią się Leon, Fede, Diego, Ludmila i Lara inni być może w trakcie. Zakładka "people" już gotowa, możecie tam sobie wszystko dokładnie przejrzeć. Prolog pojawi się niebawem ;).
P.S - niebawem zmieni się również szablon xd

7 komentarzy:

  1. Tylko czekać.... :) :*^_^ Witamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie, hej ^^
    Będę czytała - to jest w stuprocentach pewne <3 Jestem bardzo ciekawa tej nowej historii i życzę samych sukcesów, naprawdę ;D
    Coś czuję, że będzie to wyjątkowe opowiadanie <3 Oj tak, nie mogę się doczekać aż się zacznie ^^ Ach, to ja już wbijam na zakładkę "People", byee :D

    Nina Verdas ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No siemka. Witam, witam ^^
    Obserwuję, będę czytać, oraz będę komentować.
    Życzę samych sukcesów *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Bloga napewno będę czytać. Może zainteresujesz mnie historiami innych par niż Fedemili, którą teraz bardzo przeżywam.
    Więc fajnie się zapowiada. Życzę samych sukcesów.
    Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc, zapowiada się ciekawie. Jestem fanką Fedemili, a fakt, że wykreowane są nowe postaci bardzo mi się podoba. Będę czytać i komentować.
    Czekam z niecierpliwością na rozdział 1 <33
    ~Avis

    OdpowiedzUsuń

  6. Dopiero co odkryłam tego bloga i już go kochamm ;*****
    Piszesz naprawdę wspaniałą historię ;****
    Na stówę bd tu częściej zaglądąła ;***
    I teraz pytanie do cb ;**
    Weszłabyś do mnie i oceniła mój blog ?
    Bo zależy mi o opinii od tak wspaniałej bloggerki.
    leonettaaq.blogspot.com
    Mam nadzieję że skomentujesz i dodasz się do obserwatorów.
    Kocham ;***

    OdpowiedzUsuń